poniedziałek, 11 sierpnia 2014

SAŁATKA Z ARBUZA

Jak zobaczyłam, że ostatni wpis jest z 3 lipca, to zrobiło mi się trochę głupio...
Ale uwierzcie proszę, że są jeszcze takie miejsca, w których nie ma internetu i ja tam byłam :-)
Dziś podrzucam przepis na moją ukochaną sałatkę z arbuza z fetą. PYCHA!!!
Składniki:
pół arbuza (średniej wielkości)
1 opakowanie sera feta
10 dkg pestek z dyni
20 listków bazyli
oliwa z oliwek
ocet balsamiczny
sól, pieprz
Przygotowanie:
Arbuza kroimy w kostkę, w miarę możliwości wydłubujemy pestki. Fetę tniemy w równą kostkę, a pestki dyni podprażamy na patelni. Bazylię drobno siekamy. Wszystkie składniki wrzucamy do miski i mieszamy. Z 4 łyżek oliwy, 2 łyżek octu balsamicznego, pół łyżeczki soli i szczypty pieprzu przygotowujemy sos. Sos wlewamy do sałatki, mieszamy, chłodzimy i gotowe!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz