niedziela, 17 lutego 2013

BANANOWE BABECZKI
Za namową dzieci, upiekłam dziś bananowe babeczki.
Pachną obłędnie! Zwabiły nawet jedną pszczółkę..

Składniki:
250 g mąki pszennej
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1/2 łyżeczki sody oczyszczonej
2 łyżki brązowego cukru
50 g masła, roztopionego
2  dojrzałe banany
2 jajka
2 łyżki miodu
5 łyżek mleka
Przygotowanie:
Mąkę wymieszać z proszkiem do pieczenia i sodą. Dodać cukier, rozpuszczone masło, rozgniecione banany i zmiksować. W drugiej misce zmiksować jajka, miód i mleko. Dodać do wcześniej zmiksowanej masy bananowej i wymieszać. Formę do muffinek wyłożyć papilotkami. Wyłożyć do nich ciasto, do 2/3 wysokości papilotek. Piec w temperaturze 190ºC przez około 20 minut, do tzw. suchego patyczka.
Dodatkowo nasze babeczki zostały posmarowane tradycyjną polewą z margaryny, cukru i kakao.
Przepis wzięty z mojewypieki.com

2 komentarze:

  1. Oj Martus, tez lubie takie babeczki,kusisz strasznie.Ja pieke teraz glownie z maki razowej - gdzie sie uda tam ja wciskam:-)Zmienilismy sposob odzywiania sie, a wierz mi, ze to nie bylo latwe (przytylam tu w Stanach 25kg po dzieciach - wyobrazasz sobie?:-)Jak bedziesz miala ochote to wpadnij na mojego bloga - tym razem zdrowszego:-) - kierunekzdrowie.blogspot.com pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie umiem sobie Ciebie wyobrazić w większym rozmiarze.
    A na bloga już wchodzę i czytam. Trzymam kciuki za całe przedsięwzięcie:-)

    OdpowiedzUsuń