wtorek, 17 czerwca 2014

OFTA - OTWARTY FESTIWAL TORTÓW ARTYSTYCZNYCH

Dwa tygodnie temu wzięłam udział w konkursie organizowanym przez tortownia.pl. 
Do konkursu można było zgłosić tort weselny, tort w stylu dowolnym, kompozycję z kwiatów cukrowych oraz małe formy (ciasteczka, pierniczki, babeczki) –  tematem przewodnim było „10-lecie wstąpienia Polski do Unii Europejskiej”. 
O festiwalu dowiedziałam się na kilka dni przed, czyli w ostatniej chwili. Postanowiłam zgłosić się do konkurencji - tort weselny, a potem zaczęłam zastanawiać się jak udekorować tort, żeby był spójny z zadanym tematem. 
"Młoda Para to Maciej i Debbie. Obydwoje mają po 26 lat, poznali się w Londynie, gdzie Maciej pracował jako szef kuchni w restauracji specjalizującej się w kuchni francuskiej. Debbie jest dziennikarką kulinarną i pisze recenzje do prasy codziennej. Ona jest szczupła i wysoka, ma krótko obcięte rude włosy i zielone oczy. On przystojny szatyn w okularach. Wesele odbędzie się w rodzinnej wsi Macieja na Mazowszu, gdzie jego mama jest Sołtysem. Nie zdecydowali jeszcze o wystroju sali, ale wiadomo, że Debbie będzie ubrana w białą suknię z pomarańczowymi dodatkami (uwielbia też perły)."
 A tak mój tort został opisany w "Mistrzu Branży":
"Marta Kuźmińska przygotowała najmniejszy, ale równie pomysłowy tort. Uwagę zwracała ręcznie wykonana wycinanka - inscenizacja "wiejskiego wesela" i dwa piernikowe serca dla młodej pary."
Już nie mogę się doczekać przyszłorocznego festiwalu...
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz