piątek, 27 kwietnia 2012

TORT LODOWY
Długo zastanawiałam się co zrobić. Jutro rano wyjeżdżam i wracam w czwartek prosto na urodziny Mamy.
Co roku piekłam jej tort, a teraz?
Myślałam i myślałam, aż wymyśliłam, że kupię tort lodowy w Grycanie i w czwartek będzie jak znalazł:-)
Jednak okazało się, że nie mam jak podjechać, ani kogo poprosić.
Chciał nie chciał trzeba było zrobić samemu. Mam nadzieję, że Mamusia się ucieszy.

Składniki:
2 litry lodów śmietankowych
2 batony Twix
1 paczka Hitów
kropki czekoladowe
Przygotowanie:
Lody pozostawić na parę minut poza lodówką, żeby zmiękły. W tzw. międzyczasie pokroiłam na małe kawałki Twixy i Hity. Delikatnie zmiksowałam z lodami i kropkami czekoladowymi.
Masę przełożyłam do tortownicy wyłożonej folią spożywczą. Udekorowałam kropkami, różowymi perełkami i kwiatowymi opłatkami.
Podoba Wam się?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz